Monday, June 6, 2011

Sedihnya x dpt pegi matrik....

akem rasa sungguh gembira kerana dpt tawaran second intake ke matrikulasi.....akem berasal dari pasir gudang johor.....dpt matrik johor....ok lar...dalam hati rasa gembira......mulalah akem call mak,ayah,saudara-mara dan macam2.....macam x caye dpt matrikulasi....keputusan yang tak la cemerlang sangat dan x mengharap tok mendapat matrik...teriba dpt plak...masalahnya bila dah dpt matrik...aku sudah 2 minggu melanjutkan pelajaran ke IPTA......aduh..susah nam buat keputusan nie........aku tention memikirkan nak g mana satu....klu aku g marik aku jimat 2 tahun..klu ambil diploma..aku rugi 2 tahun....tapi masalahnya aku bukan ulat buku......aku nie plg malas nak baca buku...klu buat homework tu ok lar.....rajin la gak....pas tu aku call lecture aku(mentor)......dia kata dia dlu pown dari matrikulasi.....soooo aku pown tertarik dengan kata dia..dia kata matrikulasi cuma trek pantas je......lagipown dia akan bersaing dengan ramai orang......huhuhu dan akhirnya akem buat keputusan tok teruskan study IPTA jae............

No comments:

Post a Comment