Tuesday, March 1, 2011

My Deejay diaries....

Aku merupakan salah satu Deejay di stesen budak.fm.Kiter owg nie baru je buat radio nih ada lah dalam bulan satu tahun nih yg diusahakan oleh admin kita iaitu Saleh Marzuki(admin budak fm)...hurm sabutan tidak begitu hangat kerana biasalah radio barukan memang la sikit pendengar...tapi aku x kan putus asa memanggil ramai owg untuk dengar radio budak fm...aku rase mcm aku nie seorang yg suka bercakap2 and berkongsi pengalaman dengan owg laen....radio nie maklumlah klu x de deejay memang selalu senyap je...lagipown Deejay2 bdak fm nie muda2 je dalam linkungan 14 to 20 years old.Aku x taulah mcm mana nak tarik minat pendengar utk mendengar radio budak fm nih..korang ade suggest x?tlg la bagi comment kat ruangan komen pas tu sape2 yg ade blog tu follow2 lah saya ok?..saya DJ*Amyrulz HackIm Lee*....SESIAPA YG DENGAR BUDAK FM TUH...DENGARLAH SEGMENT SAYA PADA PKL 10 SAMPAI 3 PAGI....selalu waktu tu saya on..kadang2 saya masuk konti awal pagi....ganti malam la gitu...tapi saya enjoy jadi DJ....

No comments:

Post a Comment